سردار رضایی:

ارتقای سطح امنیت عمومی نیازمند تعامل خلاق مردم و پلیس است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ارتقای سطح امنیت عمومی نیازمند وجود تعامل خلاق بین مردم و پلیس است.

ارتقای سطح امنیت عمومی نیازمند تعامل خلاق مردم و پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع ) زنجان با تبريک سال نو و تقدير از اقدامات بسيار خوب کارکنان فرماندهی انتظامی استان زنجان اظهار داشت: نيروی انتظامی در تمام ايام سال به مردم خدمت می‌كند و اين را برای خود يک افتخار می‌داند كه در ايام تعطيلات نوروز نيز شبانه روز در تامين امنيت مردم تلاش كند.

وی ضمن تقدیر از حضور جانبازان در این جلسه گفت: هر چه داريم از بركت مجاهدت‌های شهدا، ايثارگران و جانبازان است و همچنین خانواده‌های اين عزيزان كه با تلاش و ايثار خود اين رفاه و امنيت را در كشور برای ما به ارمغان آورده اند.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه جانبازان قلبی سرشار از ايمان و روحيه بزرگ و سرشار از شهادت طلبی دارند، گفت: جانبازان زبان گويای افتخار و مايه سربلندی ملت ايرانند.

فرمانده مرزبانی ناجا جانبازان را جزء خانواده بزرگ نيروی انتظامی دانست و خاطر نشان كرد: آنان قهرمانان نام آور تاريخ انقلاب اسلامی اند كه با از خود گذشتگی و نثار جان خود در دفاع از آرمان های والای اسلامی و ولايت فقيه كوشا هستند.

سردار رضايی با بيان اينكه انقلاب ما برگرفته از بعثت پيامبر اكرم (ص) در مسير عاشورايی خود حركت می كند، تصريح كرد: هر آنچه در اسلام ارزش گذاری شده در انقلاب اسلامی ايران نيز به آن ارزش و بها داده شده است.

وی در ادامه با بيان اينكه اقدامات اجتماعی مقطعی، راهگشا نيست، گفت: بايد فعاليت های اجتماعی و فرهنگی مستمر و در جهت جلب اعتماد عمومی انجام گيرد و ارتقای سطح امنیت عمومی نیازمند وجود تعامل خلاق بین مردم و پلیس است که این نوع تعامل نقش مهمی در ارتقای امنیت دارد.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه نقش و عملکرد مرزبانان را بايد در سفره های هفت سين مردم مشاهده کرد، افزود: اگر امنيت نباشد نمی توان به راحتی مراسم عيد را برگزار كرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه با تاكيد بر اينكه امنيت انتخابات موضوع بسيار مهمی است كه بر عهده نيروی انتظامی واگذار شده است، اظهار داشت: دشمنان دسيسه ها و ترفندهای گوناگونی را برای ضربه زدن به انقلاب و انتخابات به كار می گيرند.

سردار رضايی افزود: اميد است با همدلی و هماهنگی و تعامل سازنده بين همه دستگاه ها، انتخاباتی پرشور و دشمن شكن برگزار شود و نيروی انتظامی نيز تمام توان خود را در راستای تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و برای انجام يک ماموريت بزرگ كاملا آماده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار