یزد؛

اسکان بیش از ۸ هزار زائر در امامزادگان استان

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان؛ تاکنون ۸۴۰۰ زائر در جوار ۲۳ امامزاده اسکان یافته اند.

اسکان بیش از ۸ هزار زائر در امامزادگان استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از اسکان دائم و موقت مسافران نوروزی در جوار ۲۳ امامزاده و بقعه متبرکه در استان خبر داد و اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه تاکنون ۸۴۰۰ زائر و مسافر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: طرح آرامش بهاری از ۲۷ اسفندماه در امامزادگان آغاز شده و تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان ادامه دارد.

زارع زاده افزود: در قالب این طرح برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ای برای زائران و مسافران همچون برپایی ۲۵ خیمه معرفت در بقاع شاخص استان با حضور مبلغان حوزه علمیه قم، برگزاری مسابقات فرهنگی، اقامه نماز جماعت، ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در ۵۵ بقعه و امامزاده استان در حال برگزاری است تصریح کرد: بنابر گزارش های رسیده از امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر استان به ستاد طرح نوروزی آرامش بهاری در اداره کل اوقاف استان یزد، بیش از ۵۰ هزار نفر همزمان با لحظه تحویل سال در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور داشتند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار