ساری؛

سارقان اموال میلیاردی در دام پلیس

3 میلیارد ریال اموال مسروقه در بهشهر کشف شد.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از شناسایی و انهدام باند سارقان مغازه و کشف 26فقره سرقت و اموال مسروقه به ارزش بیش از سه میلیارد ریال خبر داد.

وی افزود : در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه ماه گذشته در سطح شهرستان بهشهر موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از شگرد های خاص، موفق شدند، دو سارق حرفه ای مغازه را حین سرقت دستگیرکنند.

سردار میرفیضی افزود : این افراد در تحقیقات اولیه پلیس به سرقت از مغازه های شهروندان با همکاری فردی دیگر به صورت باندی اقرار کردند .

وی گفت : ماموران در ادامه تحقیقات با شناسایی مخفیگاه نفرسوم از اعضای این باند در شهرستان کرج با هماهنگی قضائی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 26 فقره سرقت از مغازه شهروندان اقرار کردند.

سردار میرفیضی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد اموال مسروقه شامل 44 دستگاه پمپ آب، تلویزیون، باند پخش خودرو، لوازم و تجهیزات قصابی، دوربین عکاسی و اسکنر به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف شد.

وی گفت : اموال مکشوفه با هماهنگی قضائی تحویل مالباختگان شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور حکم روانه زندان شدند .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.