برپایی ۸ ایستگاه استقبال از میهمانان نوروزی در اردبیل

شهردار اردبیل گفت: همزمان با ایام نوروز و در استقبال از میهمانان نوروزی بیش از هشت ایستگاه تدارک دیدیم تا استقبال شایسته‌ای از میهمانان نوروزی در ورودی شهر اردبیل انجام شود.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان افزود: ما در کنار برپایی سفره‌های هفت‌سین در میادین مختلف سعی کردیم تا در یک فضای شاد و با نشاط ایستگاه‌های استقبال از میهمانان نوروزی را در ورودی شهرها دایر کنیم تا زمینه برای استقبال شایسته از میهمانان نوروزی فراهم آید.
 
وی تصریح کرد: ما به صورت نمادین از اولین مسافر ورودی به شهر اردبیل در لحظه تحویل سال با اهدای هدیه‌ و یادبود اردبیل قدردانی کردیم تا با این حرکت نمادین دیگر هموطنانمان را دعوت کنیم تا به شهر اردبیل در این ایام تعطیل سفر کنند.
 
شهردار اردبیل گل‌کاری و تزئین میادین شهر، لکه‌گیری و توجه جدی به رفت و روب معابر، توزیع بروشورها و اقلام راهنمای سفر، پذیرایی از میهمانان با آش دوغ، چایی، آب جوش و دیگر سوغاتی‌های شهر اردبیل و همچنین برگزاری نمایش‌های بومی،‌ محلی براساس آیین قدیمی همچون تکم‌گردانی و اجرای حرکات نمایش و موسیقی‌های اصیل آذری را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده شهرداری برای ایام نوروز اعلام کرد.
 
لطف‌اللهیان گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری در کنار ستاد خدمات سفر بر این است تا بهترین شرایط برای سفرهای هموطنانمان در اردبیل فراهم آید.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.