شیراز؛

کشف 114 کیلوگرم موادمخدر در فارس

جانشين رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس از كشف 114 كيلو و 194 گرم موادمخدر در چهار عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ عليرضا حسنی جانشين رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان  فارس گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای تشدید اقدامات مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان موادمخدر در ایام نوروز از انتقال مقادیری موادمخدر توسط يك قاچاقچی به نام "الف – ج" خصی به هویت احمد جرغه قره بلاغی فرزند بوسيله یک دستگاه کامیون بنز خاور مطلع شدند.


سرهنگ جسنی افزود: ماموران با استقرار در طول مسير تردد اين قاچاقچی خودرو وی را در ورودی شهر شيراز از سمت شهرستان فسا متوقف و در بازرسی از آن 8 كيلو و 300 گرم ترياك كشف و متهم را دستگير كردند.

وی ادامه داد: در شهرستان نی ريز هم ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر آن شهرستان يك قاچاقچی مواد مخدر را شناسايی و متوجه شدند وی قصد دارد با يك دستگاه پژو ۴۰۵ يك محموله موادمخدر را از شهرستان سيرجان تحويل و به شهرستان داراب انتقال دهد، كه با استقرار در طول مسير تردد وی، اين قاچاقچی را شناسايی و در بازرسی از آن 35 كيلو و 700 گرم ترياك كشف كردند.
 
سرهنگ حسنی بیان کرد: در عمليات ديگری ماموران انتظامی شهرستان شيراز از فعاليت دو قاچاقچی موادمخدر در سطح شهر شيراز مطلع و با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهمان را شناسايی و برای دستگيری آنان وارد عمل شدند.

وی اظهار داشت: ماموران موفق شدند خودرو ام وی ام متعلق به قاچاقچيان که حامل موادمخدر بود را شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و هردو قاچاقچی را به نام های "ح – م" 28 ساله و "و – ط" 30 ساله دستگير كنند.

جانشين رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان گفت: اين ماموران همچنين هنگام گشت زنی به يك دستگاه خودرو پرايد مظنون و در بازرسی از آن ۱۹۴ گرم هروئين كشف و راننده خودرو را دستگير كردند.

سرهنگ حسنی از شهروندان درخواست كرد: هركونه اخبار و اطلاعات در خصوص موادمخدر را دارند، از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار