کشف بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای سیستان وبلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هلاکت دو نفر از سوداگران مرگ طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی استان گفت : شب گذشته مأموران هنگ مرزی سراوان، با آگاهی از قصد قاچاقچیان برای ورود مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو به کشور بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را کنترل کردند.

سردار کمیلی افزود: مرزداران سرانجام پس از ساعتی کمین با مشاهده خودروهای حامل مواد مخدر سریع وارد عمل شدند و پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی‌توجهی رانندگان خودروها به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و واکنش سریع در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، اقدام کردند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در این عملیات مأموران توانستند با آتش پر حجم خود سوداگران مرگ را مغلوب کنند و ضمن به هلاکت رساندن دو نفر از قاچاقچیان و توقیف یک دستگاه خودرو، ۹۰۰ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش، ۱۰۴ عدد فشنگ، پنج تیغه خشاب و چهار دستگاه تلفن همراه را کشف کنند.

وی به اجرای عملیات موفقیت آمیز دیگری در مرزهای سراوان اشاره کرد و گفت : مرزداران هنگ مرزی سراوان موفق شدند از یک دستگاه خودروی تویوتا مقدار ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر، یک قبضه سلاح کلاش، ۱۰۶ عدد فشنگ جنگی و چهار تیغه خشاب را کشف کنند.

سردار کمیلی گفت: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدام غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار