چابهار

ارائه خدمات درمانی ویژه به مسافران نوروزی در منطقه آزاد چابهار

به منظور آسایش حال شهروندان و مسافران نوروزی با همکاری کادر درمانی بخش خصوصی خدمات ویژه درمانی در کلینیک تخصصی ایرانیان در منطقه آزاد چابهار ارایه می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سعید علی بزرگ‌زاده، رئیس کمیته اجتماعی، سلامت و محیط‌ زیست ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار گفت: این خدمات شامل: خدمات سرپایی، ویزیت بیماران توسط پزشک عمومی، تزریقات، پانسمان، نوار قلب و خدمات پارا کلینیکی به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌شود.

وی بابیان اینکه در نوروز 1396 رویکرد سازمان منطقه آزاد چابهار حمایت و مشارکت با بخش خصوصی می‌باشد افزود: ضمن انعقاد فی مابین بامدیریت کلینیک ایرانیان این خدمات با تخفیف پنجاه درصدی تعرفه مصوب بخش دولتی در این کلینیک در محیطی آرام با چشم اندازی زیبا به مراجعه کنندگان ارایه می‌گردد.

وی با آرزوی تندرستی برای همه شهروندان و مسافران تصریح کرد: این خدمات در کلینیک ایرانیان، به عنوان یکی از مجهزترین کلینیک‌های بخش خصوصی در محدوده منطقه و شهرستان چابهار در صورت مراجعه به صورت شبانه روزی ارایه می‌گردد.

در این ایام بازرسان کمیته اجتماعی، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد چابهار از مراکز تهیه تولید و عرضه مواد غذایی نیز بازدید می‌نمایند.

شایان ذکر است این کمیته علاوه بر انجام خدمات بهداشتی و درمانی به منظور حفظ سلامت مسافران، گردشگران نوروزی و شهروندان با به کار گیری از کارشناسان مجرب در حوزه سلامت از اماکن پذیرایی، اقامتی، مراکزعرضه مواد غذایی و بهداشتی و نمونه برداری و بازرسی ادواری می نماید.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار