کرمانشاه؛

برگزاری تور کرمانشاه گردی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تورهای رایگان کرمانشاه گردی ویژه میهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه برقرار است.

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛جلیل بالایی ادامه داد:با همکاری سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تعدادی تاکسی و ون جهت راه اندازی تور رایگان کرمانشاه گردی به کار گرفته شده تا به مهمانان و مسافران نوروزی سرویس دهی کنند مسیر حرکت این تورهای کرمانشاه گردی از مجموعه تاریخی- فرهنگی تاقبستان به سمت بازار سنتی کرمانشاه، تکیه بیگلربیگی و تکیه معاون الملک به صورت رفت و برگشت است.

 
بالایی بیان کرد: برای رفاه حال مهمانان و گردشگران نوروزی این تور گردشگری راه اندازی شده و مسافرین نوروزی می‌توانند برای استفاده از آن به محل ستاد اجرایی خدمات سفرهای استان کرمانشاه واقع در محوطه تاقبستان مراجعه کنند این تور گردشگری تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی و سرویس دهی به مسافرین نوروزی است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تجربه برگزاری این تورهای کرمانشاه گردی در سالهای گذشته نشان داده که همواره مورد استقبال ویژه گردشگران و میهمانان نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.