فوساتی: حرف‌های کی‌روش در مورد تیم ملی قطر درست نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر گفت:حرف‌های کی‌روش در مورد تیم ملی قطر درست نیست او باید بهتر از این عمل می کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان خورخه فوساتی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران  اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم در حال حاضر تمام تمرکزمان روی جام جهانی 2018 است، نه 2022 و باید به این جام جهانی برسیم، چون می‌دانیم اگر به جام جهانی روسیه برویم چه تجربه خوبی برای جام جهانی بعدی نصیب‌مان خواهد شد.

وی در واکنش به اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش که به دلیل حضور بازیکنان با ملیت دیگر در تیم ملی قطر از فدراسیون فوتبال این کشور انتقاد کرده ،در نظر دارم شفاف صحبت کنم. این حرف‌ها درست نیست و او باید بهتر از این عمل می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر ادامه داد: کی‌روش پرتغالی است و همین اتفاق در تیم ملی پرتغال هم رخ داده و بازیکنان با ملیت‌های دیگر در تیم ملی این کشور هستند، اما یک بار نشنیدم کی‌روش در این باره صحبتی داشته باشد. ما با کسی جنگ نداریم. اینجا زمین فوتبال است و می‌خواهیم فوتبال بازی کنیم.
 
 فوساتی همچنین تصریح کرد: من به بازیکنانم برای دیدار با ایران اطمینان دارم، چون در حال حاضر در بهترین شرایط هستیم. امیدوارم هواداران قطری در بازی با ایران از تیم ملی کشورشان به خوبی حمایت کنند. نمی‌دانم مردم چقدر به این بازی علاقه دارند، اما امیدوارم با یک ورزشگاه پر از هیجان روبه‌رو شویم.
 
سرمربی تیم ملی قطر افزود:تا به امروز تیمی نتوانسته است به ایران گل بزند.این موضوع اتفاقی نیست و باید بگویم آنها در دفاع فوق العاده عمل می کنند. این در حالی است که تیم ایران در حمله هم راه های زیادی برای گلزنی دارد.
 
وی افزود: من بازی های زیادی از ایران و قطر را دیده ام اما باید بگویم در بازی رفت قطر فرصت های زیادی برای گلزنی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
من از همینجا به سرمربی قطر میگم که آقای کی روش مخاطب جملاتش شما و تیمتون نبوده، اینو به ایرانیا گفته. نه اینکه گزارشگرامون هم هی اشاره می کنن به این قضیه.
آخرین اخبار