اهواز؛

اجرای تئاتر خیابانی در یادمان شهدای گمنام اندیمشک

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از اجرای تئاتر خیابانی در محل مقبره شهدای گمنام این شهرستان همزمان با حضور کاروان‌های راهیان نور به اندیمشک خبر داد.

اجرای تئاتر خیابانی در یادمان شهدای گمنام اندیمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علی بازگیر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اظهار داشت: امسال خدمات گسترده‌ای در حوزه فرهنگ و هنر و تعالی ارزش‌های اسلامی ما در شهرستان طراحی و به اجرا رسیده است.

وی افزود: برگزاری جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ با موضوع دفاع مقدس، استقبال گسترده هنرمندان از این جشنواره، برگزاری جشنواره ادبیات پایداری ملک ملکوت با محوریت شرح و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و نکوداشت دوکوهه از جمله طرح‌های صورت گرفته در این حوزه به میزبانی شهرستان اندیمشک بود.

بازگیر بیان کرد: به مناسبت آغاز تعطیلات سال نو  و حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک، اجرای برنامه‌های فرهنگی متعددی در این شهرستان  با محوریت مقاومت و بیداری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک اذعان داشت: یکی از این برنامه‌ها اجرای تئاتر خیابانی در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک و  اسکان کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور بوده که هم زمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، دفتر تئاتر خیابانی و دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک و در قالب طرح رهروان عشق و هم زمان با چهار استان کشور در اندیمشک برگزار می‌شود.

علی بازگیر بیان داشت: با اجرای این طرح  فرهنگی نمایش کوچه کاری از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک به نویسندگی مهدی آشوغ و کارگردانی امین پورمند از یکم فروردین لغایت 7 فروردین، هر روز ساعت 17:30 در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک به اجرا گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.