یزد؛

هشدار های پلیس یزد به مردم در پیشگیری از سرقت منازل

سرهنگ نصیری به منظور پیشگیری از سرقت منزل از همشهریان خواست تا با رعایت نکات ایمنی از سرقت منازل خود توسط سارقان پیشگیری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ منوچهر نصیری از همشهریان خواست برای منزل خود از سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت استفاده کنند و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری کرده و آن را نزد کسانی که مورد اعتماد و اطمینان هستند بگذارند.

نصیری افزود: درها و پنجره ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل های ایمن و استاندارد استفاده کنید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و تمامی درهای داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: قفل های سوییچی را با نصب لوله در اطراف توپی آن محافظت کنید و از قرار دادن کلید منزل در محل هایی مانند زیر جا کفشی، روی درها و سایر محل های قابل دسترسی خودداری کنید.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیای قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کرده و آن ها را به صندوق امانات بانک ها و یا به اقوام و دوستان مورد اطمینان خود بسپارید.

نصیری گفت: اگر به تازگی دسته کلید منزل خود را گم کرده اید، سریعا نسبت به تعویض قفل های خانه اقدام کنید و سارقان حرفه ای از محل های احتمالی نگهداری و اختفای طلا و جواهرات و وجوه نقد اطلاع دارند بنابراین لازم است در هنگام ترک منزل آنها را به افراد امین یا به صندوق امانات موسسات معتبر بسپارید.

این مسئول گفت: از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناخته و غیر مطمئن پرهیز نمایید و برای تمامی درهای منزل از قفل های مناسب مانند قفل سوییچی و قفل کتابی استفاده کنید.

نصیری گفت: برای افزایش امنیت محل سکونت به ویژه مجتمع های مسکونی از نگهبان محله مورد تایید پلیس استفاده نمایید.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.