توليد ، ثروت و سرمايه گذاری در گرو امنيت

استاندار استان لرستان امنيت را بستر توسعه خواند و گفت: توليد ، ثروت و سرمايه گذاری در گرو امنيت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بازوند استاندار استان لرستان ضمن  تبريك سال نو با اشاره به نامگذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری  با عنوان « اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال »  توليد ، ثروت و سرمايه گذاري را در گرو  امنيت دانست و گفت :  سال 95 بخاطر  امنيت حاكم در استان سال خوبی بود كه اميدواريم اين روند  با قدرت تمام  در سال 96 نيز ادامه داشته باشد . 

وی با بيان اين كه نيروي انتظامي استان  وظيفه ذاتي خود كه همان ايجاد امنيت و ارتقا احساس امنيت  است را به خوبی  انجام می دهدافزود : در حوزه پليس راه و راهنمايی و رانندگی نيز اقدامات بسيار خوبی انجام شده كه از اين بابت جای تقدير و تشكر دارد  . 

وی با بيان اين كه اگر توفيقاتی در راستای رفع بيكاری و جلب سرمايه گذار صورت گرفته  همگی ناشي از بستر امنيتی مناسب در لرستان بوده است گفت :  به دليل بستر مناسب امنيتی در استان توانسته ايم با جذب سرمايه گذاری هر ساله مشكل بيكاري را مرتفع نماييم . 

استاندار لرستان با اشاره به اين كه در چند سال اخير وضعيت استان از لحاظ امنيتی – انتظامي  تغيير كرده است گفت : با تلاش و تدابير فرماندهی انتظامی استان  هيچ گاه مشكل خاص امنيتی و جرائم  مهمه در استان روی نداده است و از اين باب خداوند سبحان را شكر گذاريم . 

بازوند با تقدير و تشكر از سردار قنبری فرمانده انتظامی استان و مجموعه اين فرماندهی ، گفت : امنيت چشمگير و پايدار درلرستان كه حاصل زحمات  شما عزيزان است ، باعث شد كه درسال گذشته لرستان رتبه برتر گردشگری در كشور را به خود اختصاص دهد. 

استاندار لرستان در پايان با تاكيد بر اين كه امنيت در استان محسوس و ملموس است افزود : در  زمينه هاي توليد و اشتغال بايد گام های بلندی برداشته شود چرا كه توليد و سرمايه گذاری بدون امنيت  امكان پذير نيست .


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.