الله كرم در جمع خبرنگاران:

جامعه کنونی ما سیاست‌زده است/ لزوم مدیریت استراتژیک در تهران

دبیرکل سابق انصار حزب‌الله گفت: جامعه کنونی ما یک جامعه سیاست‌زده است و باید به اصل خود برگردد و تبدیل به جامعه‌ای شود که برای مردم دستاوردهایی داشته باشد.

جامعه کنونی ما سیاست‌زده است/لزوم مدیریت استراتژیک در تهران
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین الله کرم با حضور در فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که  به صورت مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام گفت: امروز ثبت‌نام نکرده‌ام و قصدم این است که روز آخر ثبت‌نام کنم؛ زیرا در روز آخر شور و هیجان ایجاد خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه به چه دليل در انتخابات شوراي شهر شركت ميكنيد گفت: من دکتری علوم سیاسی و همچنین دکتری مدیریت استراتژی دارم. شهرداری تهران نیازمند مدیریت استراتژیک است. تاکنون مدیریتی که دیده‌ام، مدیریت عمومی و عادی بوده است؛ در حالی که مدیریت استراتژیک برای تهران کاربرد دارد.

الله كرم در ادامه تصريح كرد: جامعه کنونی ما یک جامعه سیاست‌زده است و باید به اصل خود برگردد و تبدیل به جامعه‌ای شود که برای مردم دستاوردهایی داشته باشد.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا شما نماینده انصار حزب‌الله هستید؟ گفت: الگوی ما حزب‌الله لبنان است؛ بنابراین باید در کارهای اجتماعی و خدماتی شرکت کنیم. جاي  فعالیت حزب‌الله، مکان‌های خدمت‌رسانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار