شهرکرد؛

توزیع اقلام فرهنگی تبلیغی در ستاد اجرایی خدمات سفر

اقلام فرهنگی تبلیغی نوروز ۹۶ در ستاد اجرایی خدمات سفر استان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، از آتوزیع اقلام فرهنگی تبلیغی نوروز ۹۶ در بین مسافران و گردشگران خبر داد.

وی گفت: ۶۳۰ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی و فرهنگی برای خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی از ۲۷ اسفند ۹۵ در این استان در حال توزیع است.
 
عسگری، هزینه تهیه، چاپ و توزیع این اقلام تبلیغاتی را دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این اقلام شامل ۸۰ هزار برگ نقشه، ۱۰ هزار لوح فشرده، ۳ هزار بروشور توصیه‌های سفر، ۱۰ هزار برگ بروشور معرفی موزه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی، ۲ هزار برگ بروشور معرفی رشته‌های مزیت دار و دارای مهر اصالت یونسکو در زمینه صنایع دستی، ۳۰ هزار دفترچه اطلاعات ضروری سفر و ۱۰ هزار متر مربع بنر و بیلبورد تبلیغاتی مربوط به جاذبه‌های گردشگری استان می باشد.

وی با بیان نصب ۱۷ دستگاه وای فای (WiFi) رایگان در پایگاه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر و موزه‌های استان اضافه کرد: دانلود اپلیکیشن راهنمای سفر از طریق بار کد QR که بر روی بروشورهای تبلیغاتی چاپ شده از دیگر خدمات نوروزی به مسافران است.

به گفته عسگری؛ تمامی اقلام تبلیغاتی فرهنگی ویزه نوروز ۹۶ در چهارمحال و بختیاری، در ستادهای اسکان، پایگاه‌های رزرواسیون، هتل ها، مسافرخانه ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی، موزه‌ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار