وکیلی: سال تحویل را در اردو جشن گرفتیم/ هدف ما قهرمانی در آسیاست

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: بازیکنان تیم من سال تحویل را در اردوی تیم ملی سپری کردند تا در تمرینات حاضر شوند.

محمد وکیلی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امسال همراه با تیم ملی والیبال نوجوانان لحظه تحویل سال در اردو بودیم و آغاز سال 96 را در کنار هم جشن گرفتیم.
 
وی ادامه داد: شاگردان من خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و پس از آن مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان آماده می کنند و نزدیک به 6 ماه است که در اردو هستیم.
وکیلی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش ، افزود: این برای من افتخار است که با نوجوانانی که تا این حد با انگیزه و با استعداد هستند کارمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه گفت: هدف ما کسب مقام قهرمانی در آسیا و تصاحب سهمیه جهانی است. ما نزدیک به 6 ماه است که در اردو هستیم و فرصت چندانی برای حضور در کنار خانواده‌هایمان نداشتیم.

وکیلی افزود: امیدوارم تلاش اعضای تیم ملی نوجوانان به ثمر برسد و با درخشش خود در آسیا مزد زحماتمان را بگیریم.

وی در پایان ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: آرزوی من برای تمام هموطنانم سلامتی در سال جدید است. برای جامعه والیبال هم آرزو می‌کنم که در تورنمنت‌ها و رقابت‌هایی که در تمام رده‌ها پیش رو دارد به مقام‌های خوبی دست پیدا کند و سال خوبی برای والیبال باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار