شهرکرد؛

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت نوروز ۹۶

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۶ پیامی صادر کرد.

پیام استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرارسیدن نوروزبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۳۹۶ پیامی به شرح زیر صادر کرد:

نوروز باستانی فرارسيدن روز نو سال است، روز كهن قرن ها و پيری فرتوت است كه سالی يک بار جامه جوانی می پوشد تا به شكرانه آن كه روزگاری چنين دراز به سر برده و با اين همه دمسردی زمانه تاب آورده است، چند روزی شادمانی كند. از اين جاست كه شكوه پيران و نشاطِ جوانان در نوروز یافت مي شود، پير نوروز، يادها در سر دارد، از آن كرانه زمان می آيد، از آن جا كه نشانش پيدا نيست، در اين راه دراز رنج ها ديده و تلخی ها چشيده، اما هنوز شاد و اميدوار است، جامه های رنگارنگ پوشيده، اما از آن همه يک رنگ بيشتر آشكار نيست و آن رنگِ ايران سرافراز است.

با سلامي به صفای نسيم بامدادی، همراه با لطافت شكوفه های بهاری، آينده ما مرهون تصميم ها، اراده ها، برنامه ريزی ها، بيداری ها، محاسبه ها و مراقبت هايمان است.

دفتر عمر ما و تقويم سال گشوده است تا در برگ برگ اين كتاب، با ايمان و عمل صالح خويش بنگاريم آنچه كه ما را در مسير فلاح، رستگاری و رضايت حضرت دوست قرار می دهد.

نوروز امسال را به گونه ای در استان چهارمحال و بختياری، پايتخت زيبايی های ايران زمين، همان مدينه فاضله ای كه عالم پرور است و فضيلت سالار، اختلاف گريز است و اتحاد پذير، منادی برابری است، به جشن می نشينيم.

اينجانب نوروز باستانی را كه روز آماده شدن برای تحقق حاكميت الهی بر جهان است به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، رياست محترم جمهوری اسلامی ايران، تمامی مردم شريف، پاک سرشت و شهيد پرور، روحانيت معزز و مديران خدوم كشور و استان ولايت مدار چهارمحال و بختياری شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند يكتا، روزگارانی خوش، سرشار از موفقيت و سربلندی در راستای اجرای برنامه های كارآمد دولت تدبير و اميد را برای همگان خواستارم.

اميد است آغاز بهار برای شما عزيزان با تولدی ديگر در شكوفايی تراوشات فكری و تحولی سرنوشت ساز همراه باشد و آرزومندم پرتو اين تحول با پرتوهای آفتاب هماهنگ گردد و سالی پربار در پيش داشته باشيد.

گفتنی است: لحظه تحویل سال ۱۳۹۶ هجری شمسی ساعت ۱۳ و ۵۸ دقیقه و ۴۰ ثانیه روز دوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ برابر با ۲۱ جمادی الثانی ۱۴۳۸ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۷ میلادی بود.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله العالی) در پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۶، سال جدید را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال» نامگذاری کردند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.