شیراز؛

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 300 مکان مذهبی فارس

مراسم معنوی تحویل سال نو با اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در 300 مکان مذهبی فارس برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام سید عباس موسوی متقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: آیین تحویل سال نو با اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی به طور همزمان با حضور اقشار مختلف مردم و گردشگران در 300  امامزاده و بقعه متبرکه این استان برگزار شد.

موسوی افزود: قرائت قرآن، مناجات، دعای لحظه تحویل سال نو وصلوات خاصه امام رضا(ع)، عطر افشانی وگل آرایی مزار شهدای انقلاب ودفاع مقدس و پخش پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی از برنامه های اجرا شده در لحظه تحویل سال نو در اماکن متبرکه امامزادگان این استان بود.

وی ادامه داد: حضور مردم در مرقد برخی اماکن متبرک استان فارس به حدی بود که دقایقی قبل از تحویل سال، درهای صحن ها و حرم های مطهر به دلیل تراکم جمعیت و با هدف فراهم کردن زمینه بهره مندی معنوی زائران از برنامه های درنظرگرفته شده بسته شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس بیان کرد:ترویج و تبلیغ سبک زندگی دینی از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری در مرقد امامزادگان مدفون در استان فارس است.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی از 25 اسفند 95 آغاز شده است و تا 13 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار