مروری بر اتفاقات مرداد سال 1395؛

از اهدای نشان فاطمی به کارگردان «معمای‌شاه» تا توبیخ گوینده خبر

دومین ماه از تابستان در حالی سپری شد که شاهد تغییرات مدیریتی در سازمان صدا و سیما بودیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چهار ماهه دوم سال 95 را که مرور می کنیم، پر از انتصاباتی است که از منصوب شدن معاون فضای مجازی صدا و سیما شروع شده و به عذرخواهی مهران مدیری از مشاغل مختلف ختم می‌شود.

اهدای نشان فاطمی به کارگردان «معمای شاه» 

نشان فاطمی آستان حضرت معصومه(س) به «محمدرضا ورزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» اهدا شد.

«محمدرضا ورزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» ضمن حضور در شهر قم و زیارت حرم حضرت معصومه(س) با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) دیدار و گفت‌وگو کرد.  


انتصاب معاون فضای مجازی صدا و سیما 

با حكم رئیس رسانه ملی، مهندس رضا قدیمی به عنوان معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما منصوب شد.

دكتر علی‌عسكری ریاست سازمان صدا و سیما، طی حكمی مهندس رضا قدیمی را به سمت معاون فضای مجازی این سازمان منصوب كرد.


سریال «پرستاران» به زودی کلید می‌خورد

علیرضا افخمی از نگارش فیلمنامه سریال «پرستاران» و زمان ساخت آن خبر داد و در خصوص زمان ساخت سریال «پرستاران» گفت.

دو سال است که پیشنهاد بازی از سینما ندارم/ چرخنده مجری برنامه تلویزیونی شد

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی بود در کسوت بازیگری کاری را انجام نداده است، در خصوص جدیدترین فعالیت‌هایش در دومین ماه فصل تابستان  سال گذشته، گفت: هم اکنون دوسال است که در سینما نقشی به  من پیشنهاد نشده و دلیل این موضوع را نمی‌دانم؛ ولی در حال حاضر مشغول ساخت برنامه ای 30 قسمتی با نام «با من قدم بزن» با موضوع معضلات اجتماعی هستیم. من در این کار به عنوان مجری برنامه و البته تهیه‌کننده مشغول به فعالیت هستم. قرار است این برنامه از شبکه دو پخش شود.

«امروز هنوز تموم نشده» با «امروزی‌ها» روی آنتن شبکه اول

در مردادماه برنامه تلویزیونی «امروز هنوز تموم نشده» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی با عنوانی جدید به نام «امروزی‌ها» به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

این برنامه در سری جدید خود با عنوان امروزی‌ها به حوزه جوانان و همچنین دغدغه و معضلات جوانان امروزی می‌پردازد.

«مجید زین العابدین» مدیر شبکه تهران شد

طی حکم مرتضی میرباقری، معاون سیما، مجید زین العابدین به سمت مدیریت شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب شد.

نظر به انتقال تمام ماموریت های شبکه تهران (HD) به شبکه پنج سیما، معاون سیما، با توجه به سوابق ارزشمند مجید زین العابدین، او را به سمت مدیر شبکه پنج (شبکه تهران) منصوب کرد.

معرفی مدیر شبکه تماشا 

با حکم معاون سیما دکتر حسین کرمی به عنوان مدیر شبکه تماشا منصوب شد.

این حکم به دنبال تغییرات اخیر در شبکه های سیما اعلام شد. بر این اساس و بنا بر حکم دکتر میرباقری از این پس کانال تماشا به عنوان زیر مجموعه شبکه نمایش به مدیریت دکتر حسین کرمی اداره می‌شود.

توضيح قائم مقام معاون سيما درباره علل تغيير ماموريت شبكه اچ دی

قائم مقام معاون سيماي رسانه ملي در توضيح درباره علل تغيير ماموريت شبكه اچ دی، نياز استان بزرگ تهران را به يك شبكه فراگير و با كيفيت يادآور شد.

دكتر پورحسين در يادداشتی ضمن اشاره به نيازهای اطلاع رساني برای شهر تهران ، اعلام كرده است كه به زودی دفاتر نمايندگی شبكه تهران در شهرهای استان تهران راه اندازی می‌شود تا اطلاعات مختلف ، به موقع و صحيح از طريق رسانه ملي به آگاهی مردم برسد.

«جناب‌خان» برای خبرنگاران  خواند

برنامه «خندوانه» در 17 مرداد ماه میزبان خبرنگاران شد و و «جناب خان» برای اهالی رسانه و مطبوعات خواند.

توبیخ گوینده خبر فوت احسان علیخانی 

تهیه‌کننده ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش گفت: از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است، نمی‌توانیم که به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد.

آرش موساییان، تهیه‌کننده ویژه برنامه المپیک ریو 2016 شبکه ورزش در خصوص اعلام شایعه فوت احسان علیخانی توسط مهدی توتونچی مجری این برنامه گفت: ما هم از بروز این اتفاق در برنامه ناراحت هستیم و باید بگویم من به عنوان تهیه‌کننده اصلا اطلاع نداشتم که توتونچی می‌خواهد چنین خبر کذبی را روی آنتن زنده اعلام کند.

المپیک 2016 در ویژه برنامه شبکه سه 

پخش مسابقات هر مرحله، حاشیه و تاریخچه بازی‌های المپیک بخشی از ویژه برنامه المپیک شبکه سه بود. ویژه برنامه المپیک شبکه سه از دو روز قبل از آغاز المپیک ویژه برنامه خود را شروع کرد.

همچنین گروهی سی نفره به برزیل اعزام شدند تا تلاش افراد حاضر در المپیک را به بهترین شکل انعکاس دهد.

راه‌اندازی مجدد و انتصاب مدیر شبكه شما 

دكتر علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، محمد مهدی قاسمی را به عنوان مدیر شبكه «شما» منصوب كرد.

گفتنی است؛ دكتر قاسمی در كارنامه خود مدیریت شبكه آموزش و مدیركلی طرح و برنامه سیما را دارد؛ مدیریت رادیو سلامت و مشاور رئیس سازمان در امور جوانان از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می‌رود ضمن اینكه او پیش از این هم مسئولیت مدیریت شبكه «شما» را بر عهده داشت.

محمد اخگری مشاور رئیس سازمان صدا و سیما شد

دکتر علی‌عسکری رئیس صدا و سیما در حکمی دکتر محمد اخگری را به سمت «مشاور رئیس سازمان» منصوب کرد.

رئیس رسانه ملی با قدردانی از  تلاش‌ها و زحمات ارزشمند و خدمات متعهدانه دكتر اخگری در مدت تصدی معاونت برون مرزی صداوسیما، وی را به سمت مشاور رئیس سازمان منصوب كرد. 
 
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بسیج صدا و سیما 

در ادامه انتصاب‌های مدیریتی، مراسم تودیع و معارفه محمود عاطفی و علی فروغی اصل رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه محمود عاطفی و علی فروغی اصل رؤسای قدیم و جدید بسیج سازمان صدا و سیما با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم مقام رئیس صدا و سیما، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، جعفری قائم مقام رادیو و جمعی از مدیران سازمان در سالن رضوان بسیج صدا و سیما برگزار شد.

گفت‌و گوی سخنگوی دولت در تلویزیون 

سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه امشب به شبکه یک سیما می‌آید.

نقد عملکرد دولت یازدهم و چشم انداز برنامه‌های آینده دولت از مهمترین محور گفتگوی محمد باقر نوبخت در برنامه شامگاه 30 مرداد بنگاه یک خواهد بود.

عذرخواهی مهران مدیری از حواشی‌ «دورهمی»

مرداد ماه با عذرخواهی مهران مدیری از حواشی برنامه «دورهمی» به اتمام رسید.

مهران مدیری مجری و کارگردان برنامه «دورهمی» شب گذشته در این برنامه از تعدادی افراد و مشاغل عذرخواهی کرد.

وی بعد از پخش آیتم نمایشی، رو به دوربین و مخاطبان گفت: ما گاهی اوقات در برنامه «دورهمی» با پزشکان، معلمین، نیروی انتظامی، نویسنده، خواننده، بازیگر، کارگردان، ورزشکار و شاعر شوخی می‌کنیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار