سازمان هواشناسی اعلام کرد:

وضعیت آب و هوای یکم فروردین ماه/ کاهش فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور+جدول

امروز ضمن کاهش شدت فعاليت سامانه، بارش در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت.

وضعیت آب و هوای یکم فروردین ماه/ کاهش فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور+جدولبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدلهای هواشناسی امروز روزضمن کاهش شدت فعاليت سامانه، بارش در شمال غرب، غرب، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت.

همچنين در اين روز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر علاوه بر مواج شدن دربا بارش در سواحل شمالی کشور به ویژه سواحل غربی آن تشدید خواهد داشت.

بارش ها در نیمه شمالی کشور به صورت برف و باران و در مناطق جنوبی و شرق کشور به صورت رگباری گاهی رعد و برق و وزش باد شدید همراه است که در برخی نقاط جنوب شرق کشور احتمالا با گرد و خاک همراه خواهد بود.

از بعد از ظهر روز سه شنبه به تدریج در مناطق جنوب و جنوبی شرق کشور بارش و وزش باد کاهش می یابدو روز چهارشنبه تنها در استانهای واقع در شمال غرب و شمال شرق کشور بارش برف و باران گاهی وزش باد و در سواحل دريای خزر و غرب کشور بارش پراکنده يش بينی می شود.

امروز خليج فارس، دريای عمان و تنگه هرمز مواج است. لازم به ذکر است در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد شديد در دامنه های جنوبی البرز مرکزی دور از انتظار نخواهد بود.








وضعیت آب و هوای یکم فروردین ماه/ کاهش فعالیت سامانه بارشی در برخی از مناطق کشور+جدول
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار