کرمانشاه؛

ثبت نام 600 نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در دفاتر پیشخوان، کار پیش ثبت نام را انجام داده‌اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کرم محمدی افزود:متقاضیان ثبت نام باید به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سطح استان کرمانشاه مراجعه نمایند در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های استان، هیئت‌های اجرایی شکل گرفته‌اند.


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۳۱ بخشداری و ۱۴ شهرستان در استان گفت: فرمانداری‌ها آماده ثبت نام از داوطلبان هستند.

وی اصل و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه، اصل کارت ملی و پایان خدمت و تصویر آنها، اصل مدرک تحصیلی و تصویر آن، اصل گواهی عدم سوء پیشینه، سه قطعه عکس ۴ × ۳ را مدارک لازم برای ثبت نام نهایی از داوطلبان اعلام کرد و گفت: این مدارک باید در روز ثبت نام تحویل مراکز ثبت نام داده شود.

برای روستاهای زیر دویست خانوار خواندن و نوشتن ملاک است، بالای دویست خانوار داشتن مدرک دیپلم از سوی داوطلب الزامی است، برای شهرهای تا بیست هزار نفر مدرک فوق دیپلم و بالای بیست هزار نفر ارائه مدرک لیسانس از سوی داوطلبان الزامی است.

ثبت نام از داوطلبان از امروز دوشنبه 30 اسفند آغاز شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار