حاشیه نگاری باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز ثبت نام انتخابات شورای شهر؛

وقتی آمارهای رسمی، قربانی لحظه سال تحویل شدند/ بازار داغ سلفی در لحظات آخر/ آنجا که عشق به مردم باران و کولاک نمی شناسد!

اولین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حالی امروز در محل فرمانداری تهران آغاز شد که از همان ساعات اولیه صبح باران شدیدی در حال باریدن بود.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اولین روز ثبت نام از داوطلبان  انتخابات شوراهای اسلامی شهر در حالی امروز در محل فرمانداری تهران آغاز شد که از همان ساعات اولیه صبح باران شدیدی در حال باریدن بود.
 
 **با  وجود بارش شدید باران،شمار افرادی که در اولین ساعات آغاز ثبت نام به محل فرمانداری مراجعه کرده بودند بیش از حد تصور بود و گویی عشق به خدمت! داوطلبان، گرما و سرما نمی شناسد و آنها همیشه در صحنه هستند!!
 
**عده ای از چهره های مشهور مانند هادی ساعی، غلامرضا انصاری، عبدالحسین مختاباد و ابراهیم اصغرزاده نیز جز افرادی بودند که در اولین ساعات شروع ثبت نام خود را به فرمانداری رسانده بودند.
 
**نکته ای که بیش از پیش توجه همه  را جلب کرده بود شلوغی و ازدحام داوطلبان در محل فرمانداری بود که با توجه به در پیش بودن سال تحویل، پیش بینی چنین جمعیتی توسط مسئولین امر نشده بود و این مسئله باعث ناراحتی برخی از داوطلبان شد. 
 
 
وقتی آمارهای رسمی، قربانی لحظه سال تحویل شدند/ بازار داغ سلفی در لحظات آخر/ وقتی عشق به مردم باران و کولاک نمیشناسد!/ 
 
**بیتا سحرخیزیکی از بازیگران زن تلوزیون نیز با حضور در فرمانداری در انتخابات شوراها  ثبت کرد.
 
 وقتی آمارهای رسمی، قربانی لحظه سال تحویل شدند/ بازار داغ سلفی در لحظات آخر/ وقتی عشق به مردم باران و کولاک نمیشناسد!/
 
**در میان داوطلبان از همه اقشار حضور داشتند و برخی داوطلبان علی رغم سن پایینی که داشتند  مدعی بودند که رای خواهند آورد و کارهای بزرگی در شورای شهر انجام میدهند.
 
**هر چه به لحظه  تحویل سال 1396 نزدیک می شدیم محل ثبت نام در فرمانداری تهران خلوت تر می شد و برخی افراد علیرغم تشکیل پرونده، ثبت نام نهایی خود را به روزهای دیگر موکول می کردند و علت این موضوع را بودن در کنار خانواده شان در لحظه  تحویل سال بیان می کردند.
 
 وقتی آمارهای رسمی، قربانی لحظه سال تحویل شدند/ بازار داغ سلفی در لحظات آخر/ وقتی عشق به مردم باران و کولاک نمیشناسد!/
 
**عقربه ها، حوالی ساعت 14 را نشان میداد و به جز عده ای معدودی از داوطلبین، تنها عوامل فرمانداری و خبرنگاران در محل ثبت نام حضور داشتند؛ در این بین بازار عکس و سلفی بسیار داغ بود و همه سعی میکردند این لحظات را ثبت کنند.

**پس از تحویل سال 1396 در فرمانداری تهران، به سراغ عیسی فرهادی فرماندار تهران رفتیم و از آخرین آمارهای ثبت نام کنندگان انتخابات شورای شهر پرسیدیم که وی در خلال دیده بوسی ها با کارمندانش، آمار را اینگونه ارائه کرد: تا اين ساعت ( ١٤ عصر) بيش از  ٢٥٠ نفر در اين انتخابات شركت كردند که از اين تعداد تاكنون ٢٠٩ نفر مراحل ثبت نام شان به ثبت رسیده است اما دقایقی بعد این آمار توسط روابط عمومی فرمانداری تغییر کرد و اعلام شد بر اساس اظهارات على اصغر ناصربخت رييس ستاد انتخابات  تهران و مطابق  اخرين آمار، ٢٥٣ نفر مراجعه كننده تا پايان امروز برای ثبت نام مراجعه كردند كه ١٧٣ نفر از اين تعداد به صورت قطعى ثبت نام كردند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار