کرمانشاه؛

جاده لغزنده است با احتیاط حرکت کنید

بارش برف و باران در استان کرمانشاه سبب لغزندگی، کندی عبور و مرور و کاهش شعاع دید رانندگان نوروزی در آخرین روز سال شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: بارش باران در اکثر نقاط استان کرمانشاه جریان دارد که در نقاط کوهستانی و به‌ویژه منطقه اورامانات در شمال غربی استان بارشها به‌صورت برف است.


سرهنگ فضل‌اله شیری افزود: در منطقه اورامانات شامل روانسر به پاوه، در محور جوانرود به پاوه در پلنگانه و شمشیر برف می‌بارد که به‌دلیل شدت بارشها عوامل راهداری مشغول پاکسازی جاده‌ها هستند.

شیری در مورد وضعیت جاده‌های سایر مناطق استان کرمانشاه گفت: در سایر مناطق استان همچون گردنه چهارزبر و مله‌ماس بارش برف به‌صورت مقطع‌ای داشته و سطح تمامی جاده‌ها لغزنده بوده و شعاع دید رانندگان نیز بسیار کم شده است.

وی با بیان اینکه عبور و مرور در راههای استان کرمانشاه در جریان است افزود: به رانندگان و گردشگران نوروزی توصیه می‌شود در حرکت و در توقفها نکات ایمنی رارعایت کنند که از جمله نکات ایمنی در حرکت اتخاذ سرعت کم و رعایت فاصله مطمئن و کماکان همراه داشتن زنجیرچرخ است و در توقفها نیز محلهای امن را انتخاب کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد وقوع تصادف امروز گفت: در دو فقره تصادف در چهار نفر مجروح شدند که این تصادفات در محورهای کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به سرفیروزآباد رخ داده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.