اهواز؛

اسباب کشی در ایام نوروز بدون اجازه پلیس ممنوع

شهروندان عزیز باتوجه به ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروز، انجام این امر فقط درصورت هماهنگی با کلانتری محل و پلیس مجاز و امکانپذیر است.

ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ علی قاسم پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان داشت: جهت پیشگیری از سرقت در ایام نوروز و با توجه به مسافرت های خارج از شهر و استان بسیاری از شهروندان، اسباب کشی درون شهری در این ایام ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده اسباب کشی در ایام نوروز، عوامل انتظامی حتما اقدام به بررسی خودروی حامل اسباب می کنند و برخوردهای لازم را انجام می دهد.

قاسم پور اظهار داشت: طرح ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروز طرحی کشوری و قدیمی است که این طرح تا 15 فروردین ماه در سطح کشور اجرا می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اذعان کرد: افرادی که می خواهند در این ایام اسباب کشی انجام دهند باید با مراجعه به کلانتری محل درخواست خود را تحویل دهند و پس از تحقیق و بررسی این درخواست از سوی عوامل انتظامی و تحقیق از همسایگان و در صورت نبود مانع، مجوز لازم به متقاضی جهت اسباب کشی در ایام نوروز داده می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.