آغاز طرح گیلان مطهر در 100 نقطه از استان

طرح گیلان مطهر از امروز در سراسر گیلان آغاز شد.

آغاز طرح گیلان مطهر در 100 نقطه از استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ فرمانده انتظامی استان گیلان با تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: این طرح برای چهارمین سال متوالی در گیلان برگزار شده است.
 
سردار محمد رضا میر حیدری افزود: طرح جهادی، فرهنگی، دينی و اجتماعی گيلان مطهر به منظور ترويج اخلاق اسلامی و كاهش آسيب های ناشی از تهاجم فرهنگی دشمن در آستانه سال جديد از امروز در سراسر گیلان آغاز شد.
 
وی با بيان اينكه باتوجه به حضور قريب به 6 ميليون مسافر، اين طرح از29 اسفند امسال تا 16 فروردين سال 1396 در سطح استان اجرا شده است، افزود: اين طرح جهادی به همت فرماندهی انتظامی استان گيلان و با همكاری حوزه مقدسه علميه، بنياد شهيد و امور ايثارگران، مراكز علمی فرهنگی استان، دستگاه قضايی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشاركت نخبگان و ساير سازمانهای فرهنگی برگزار شده است.
 
این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه در کنار برقراری نظم و امنیت، توجه به مسائل فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی نیز از وظایف مهم پلیس است، تصریح کرد:‌ طرح گیلان مطهر تاثیرات منفی جنگ نرم را به حداقل می‌رساند.
 
فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه رفتار مسافران نباید زمینه‌ساز زیرسوال رفتن فرهنگ مردم متدین گیلان شود، گفت:‌ اجرای طرح گیلان مطهر کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت.
 
سردار میرحیدری با بیان اينكه اين طرح به منظور برخورد با برخی از افراد منحرف و بدرفتار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: عده‌ای نباید تصور کنند که گیلان حیات خلوتی برای رفتار بزهکارانه است.
 
فرمانده انتظامی استان گیلان روحانیت را محور اجرای طرح گیلان مطهر دانست و افزود: طرح گیلان مطهر در راستای اجرای امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با مظاهر علنی فساد در جامعه صورت می‌گیرد.
 
سردار محمدرضا میرحیدری تصریح کرد: در طرح گیلان مطهر 100 روحانی آقا ، 100طلبه خانوم ، 100 مامور پلیس و 100 نیروی بسیج در این طرح همکاری می کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.