در عملیات ضربتی پلیس سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد؛

توقیف محموله 3 تنی مواد افيونی در جنوب شرق کشور

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف محموله سنگين 3 تنی مواد افيونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان در شهرستان سراوان در اقدامي اطلاعاتي با ردزني هاي گسترده به سرنخ هايي از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه  سراوان- خاش دست يافتند. 

وی افزود: پس از تكميل تحقيقات پوششي و نامحسوس، یگان های عملياتی پليس در شهرستان سراوان با نيابت قضائي به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افيوني شدند. 

سردار حسین رحیمی در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف 2 تن و 980 کیلو گرم تریاک، 20 کیلو گرم مرفین، 126 عدد فشنگ جنگی، 8 گلوله 40 میلیمتری و 15 عدد نارنجک ضد نفر شدند. 

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به متواری شدن قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا و تلاش شبانه روزی برای دستگیری این قاچاقچیان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پيامدهاي مواد مخدر، تصريح کرد: از شهروندان تقاضا مي کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبني بر نگهداري و خريد و فروش مواد مخدر را از طريق شماره تماس 110 به پليس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.