حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان الزامی است

رئیس فدراسیون فوتبال در اظهارنظری عجیب مدعی شده حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی جزو الزامات قرارداد کی روش نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی مربیان ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان از جمع دستیاران ایرانی کارلوس کی روش دست کم تا پایان دیدار با قطر و چین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رادیو ورزش اعلام کرد "حضور مربیان ایرانی در کادرفنی تیم ملی فوتبال جزو الزامات قرارداد سرمربی تیم ملی نیست و وی برای انتخاب دستیاران خود اختیار تام دارد"
 
با این وجود اگر نگاهی به بندهای قرارداد کی روش اندازیم، متوجه می شویم که این حرف های تاج کاملا با مفاد قرارداد وی تفاوت دارد.
 
در بند 13 بخش 4 قرارداد مذکور که به "وظایف و تعهدات فدراسیون و شرایط پرداخت دستمزد" کی روش ارتباط می کند این امر به صراحت قید شده است:
 
"کارلوس کی‌روش حق دارد دو مربی غیرایرانی را به عنوان دستیار با حقوق سالانه حداکثر ٥٠٠ هزار دلار امریکا استخدام کند. هر کدام از این مربیان برای دریافت خدمات با فدراسیون فوتبال جداگانه قرارداد امضا می کنند. از این گذشته دو مربی دیگر، ایرانی خواهند بود و توسط فدراسیون به سرمربی معرفی می شوند. سرمربی حق دارد این دو مربی را بپذیرد و در غیر این صورت می تواند مربیان ایرانی دیگری را به فدراسیون پیشنهاد کند و با بالعکس!"
 
بنابراین یا فدراسیون باید از کی روش برای  دلیل جدایی مربیان ایرانی توضیح بخواهد یا اگر سرمربی تیم ملی تمایلی به تداوم همکاری با جواد نکونام، مارکار آقاجانیان و مهرداد خانبان ندارد، فدراسیون باید طبق قرارداد عمل کند و از کی روش بخواهد دستیاران ایرانی جدیدی را برای خودش انتخاب کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار