قم؛

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرقم

اعضای هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم طی رای گیری توسط معتمدین قمی انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ مراسم انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم با حضور معتمدین انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم برگزار شد.
 
استاندار قم گفت:در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س)، با اشاره به شفافیت انتخابات اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم ،ان‌شاءالله انتخابات پرشور، سالم و قانونی با مشارکت حداکثری را داشته باشیم.
 
صادقی بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری انتخابات را مورد تأکید قرارداد و  امیدواریم همانند انتخابات گذشته، این بار هم انتخابات استان قم در کشور شاخص باشد.
 
در این مراسم، سید حسن رضوی با 25 رأی، علی سیدی با 25 رأی، محمد نوپوش با 23 رأی، گلفشان با 18 رأی، محمدحسن ذاکری با 18 رأی، محمود برقعی با 16 رأی، عباسی با 14 رأی و عباس لاجوردی با 14 رأی به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان قم انتخاب شدند.
 
هم‌چنین احمد عفتان با 14 رأی، محمدجواد خالقی با 11 رأی، ستاریان با 10 رأی، علی مددی با 7 رأی و طالبی با 7 رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.
 
 رحیمی افزود:از ارائه خدمات مرکز آموزش‌های کودکان آماده در مدرسه، خبر داد و  این مرکز در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسید و بیش از 2 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی شهر قم با حضور در این مرکز آموزش‌های ایمنی و شهروندی را فراگرفته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان آموزش‌های لازم را در قالب کارگاه‌های آشنایی با حوادث و بلایا، آشنایی با ابزار و وسایل امدادی، انیمیشن‌های ایمنی، فضای سبز و ایمنی در بوستان‌ها و کارگاه آتش‌نشانی فراگرفته‌اند.
 
رحیمی گفت:بابیان اینکه این مرکز در روزهای زوج هفته و در دو نوبت پذیرای بیش از 300 نفر دانش‌آموز است، مدارس علاقه‌مند به حضور در این مرکز می‌توانند برای انجام هماهنگی‌های لازم با شماره تلفن 32855518 تماس گرفته تا از این خدمات رایگان استفاده کنند.
 
در شب ولادت حضرت زهرا(س) آیین نقاره زنی خادمان حرم کریمه اهل‌بیت(ع) و همزمان با غروب آفتاب، در صحن امام رضا(ع) برگزار ‌شد.
 
بر اساس این گزارش، این آیین در لحظه تحویل سال 1396 نیز در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار