ساری،

شهیدان ما در مسیر مولایمان امام علی (ع) قرار دارند

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در دیدار با خانواده شهید والا مقام عباس معصومی گرجی گفت: شهیدان ما در مسیر مولایمان امام علی (ع) قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابراهیم شجاعی به همراه مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دیدار با خانواده شهیدعباس معصومی گرجی،گفت: امام علی بزرگ مرد تاریخ اسلام و جهان، بزرگ مرد پرچمدار جنگ های مهم صدر اسلام بوده که هیچ یک از افراد قریش و کفار توان رویارویی با وی را نداشته اند.

وی افزود: حمزه عموی پیامبر نیز اینگونه بوده و ابوالفضل العباس یار وفادار سیدالشهداء در کربلای معلی نیز جوانمردانه به درجه رفیع شهادت نائل شده است، این بزرگان تاریخ اسلام کسانی بودند که دشمن به ترس از آنان از پشت به آنها حمله کرده و آنها را به شهادت رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به نحوه شهادت امیرالمومنان علی(ع) گفت: شهادت امیرالمومنین امام علی (ع) که ابن ملجم مرادی با شمشیر زهر آلود از پشت به وی حمله بردند زمان عبادت در مسجد بود و اکنون نیز همین گونه است دشمنان ترسو و بزدل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وقتی خود را در حد و اندازه رویارویی با جوانان ما نمی بینند به سوی شیوه های ناجوانمردانه برای ضربه زدن رویمی آورند و اکنون شهیدانی مثل عباس بی شک در ردیف شهدای صدر اسلام قرار دارند.

سرهنگ شجاعی در ادامه با خانواده شهیدسيروس ملادردی نژادنیز دیدار و با اهدای هدایایی به خانواده این شهدا از آنان تقدیر و دلجویی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.