ساری،

تشکیل ستاد جلوگیری از تغییر کاربری اراضی ایام نوروز در مازندران

دادستان ساری گفت: هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در مازندران برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری صبح امروز در مراسم افتتاح قرارگاه نوروزی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی توسط پرسنل انتظامی استان انجام شد، گفت: مازندران از استان‌های دارای امنیت پایدار در کشور است و آمادگی مناسب در استان در حوزه امنیتی وجود دارد.

دادستان ساری با اعلام اینکه کشیک‌های نوروزی دستگاه قضایی در استان فعال است، افزود: کشیک ویژه انفال برای برخورد با تخلفات احتمالی فعال است.

وی با اعلام اینکه هماهنگی لازم با سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی و منابع طبیعی در سطح استان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی در زمینه تغییر کاربری اراضی انجام شده است، گفت: در صورت دریافت گزارش اقدامات لازم در زمان مقرر انجام می‌شود.

جعفری از آمادگی دستگاه قضا برای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات شورای شهر در استان خبر داد و افزود: واحدهای پاسخگویی به استعلامات مورد نیاز انتخابات در سطح دادسراها فعال بوده و اقدامات لازم در این ارتباط را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار