ایرانشهر

آمادگی کامل خدمات درمانی ایرانشهر به مسافران نوروزی

دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از آمادگی کامل پایگاه‌های اورژانس،بیمارستان‌ها و مراکز سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مهران امینی‌فرد صبح امروز در جمع خبرنگاران در ایرانشهر با تبریک فرا رسیدن ایام نوروزگفت: همه پایگاه‌های اورژانس 115، بیمارستان‌ها و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران نیازمند، شهروندان و مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
 
دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: خوشبختانه تمام ایستگاه‌های سلامت در محل‌های از قبل پیش‌بینی شده راه‌اندازی و در سومین روز آماده‌باش نوروزی در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.
 
وی ادامه داد: تیم ارزیاب و تیم بازرسی و همچنین تیم‌های نظارت بر درمان محسوس و نامحسوس دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به صورت 24 ساعته در حال رصد و پایش تمام مراکز بهداشتی درمانی هستند.
 
امینی‌فرد تصریح کرد: تمام داروهای مورد نیاز مسافران نوروزی در ایستگاه‌های سلامت پیش‌بینی شده و موجود است و عملکرد همه همکاران ستادی، پشتیبانی، عملیاتی و نظارتی واحدهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تا این لحظه مطلوب ارزیابی شده و امیدواریم این روند تا پایان ایام نوروز ادامه پیدا کند.
 
دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تلفن‌های پاسخگوی 24 ساعته جهت دریافت گزارشات و پیشنهادات مردم و مسافران فراهم شده و مردم می‌توانند در صورت نیاز با تلفن ثابت "05437223489" یا تلفن‌های همراه "09103845951 و 09151992101" تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.