پورشیب: عنوان قهرمانی اتریش بهترین خاطره 95 بود

ملی پوش کاراته گفت: بهترین خاطره سال گذشته ام کسب عنوان قهرمانی در اتریش و دریافت مدال برنز رقابت های جهانی است.

8 فروردین///خوانده دارایی/// ویژه عید///پورشیب: عنوان قهرمانی اتریش بهترین خاطره 95 بودذبیح اله پورشیب در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: امسال عید به خاطر حضور در رقابت های کاراته نتوانستم در لحظه سال تحویل کنار خانواده باشم اما چند روزی از تعطیلات را در استراحت هستم و پس از آن برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی وارد اردو می شوم.

وی درباره بهترین و تلخ ترین خاطره سال 95 خود عنوان کرد: کسب عنوان قهرمانی در اتریش ودریافت مدال برنز رقابت های جهانی بهترین خاطره سال گذشته است و باخت مقابل حریف ژاپنی در مسابقات بین المللی نیز تلخ ترین خاطره ورزشی ام بود.

پورشیب درمورد هدفش در سال جدید گفت: تصمیم دارم در سال 96 هم مدال مسابقات جهانی را بدست آورم و با حضور موفق در رقابت های آسیایی برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

ملی پوش تیم ملی کاراته در پایان خاطر نشان کرد: ابتدا برای همه مردم عزیز کشورم آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم سال جدید را در کنار خانواده هایشان با سلامتی آغاز کنند و سال 96 برای تمام مردم سال پر خیر و برکتی باشد و هر روز شاهد درخشیدن نام ایران در میادین مختلف ورزشی جهان باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار