ابتکار یک هنرمند برای خلق آثار مینیاتوری +تصاویر

هنرمنداسترالیایی با استفاده از خلاقیت خود آپارتمان مینیاتوری را به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خلاقيت به معنای توانايی تركيب ايده ها در يک روش منحصربه فرد يا ايجاد پيوستگي بين ايده ها است. هنرمندان بسیاری یافت می شوند که با خلاقیت، دست به خلق آثاری زده اند که علاوه بر جذب مخاطبان زیادی به خود، بسیار ماندگار شده اند.
 
"جاشو اسمیت" یک هنرمند استرالیایی است که با استفاده از خلاقیت خویش دست به خلق آثار هنری بی نظیری زده است. این هنرمند با استفاده از شن یک آپارتمان با تمام جزئیات آن در مقیاس بسیار کوچک ساخته است به گونه ای که برخی از جزئیات ساخته شده آن به گونه ای است که گویا برای ساخت آن از میکروسکوپ استفاده کرده است.
 
در این اثر تمام بلوک های آپارتمانی با استفاده از مقوای ریز شده ساخته و تمام جزئیات شهر یا از تبلیغات شهری ونقاشی های دیواری،مغاز ها و دیگر المان های شهری به طور واقعی طراحی و ساخته شده است. این هنرمند عنوان کرده به گونه ای این آپارتمان را ساخته است که وقتی از آن عکس می اندازیم به سختی می توان تشخیص داد که این یک آپارتمان  واقعی نیست.
 
گفتنی است؛ تمام وسایل این آپارتمان اعم از میز، صندلی، ظروف، روزنامه و...همه به صورت واقعی و در قطع مینیاتوری ساخته شده اند. در ادامه تصاویری از این آپارتمان مینیاتوری را مشاهده می کنید.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیر پدر نان مادو حالالن
۱۰:۵۱ ۱۷ تير ۱۴۰۲
شیر پدر نان مادر حلالت
Iran (Islamic Republic of)
من نظرم این است که در اراین هم
۱۶:۲۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
من نظرم این است که ای وسایل ها در ایران باشد تا بچه های ایران هم داشته باشند
Australia
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
خیلی زیبا آفرین به تو هنرمند
آخرین اخبار