ایلام؛

توجه ویژه دولت یازدهم به اجرایی شدن مقوله اقتصاد مقاومتی

امام جمعه ایلام گفت: دولت یازدهم توجه و اهتمام ویژه ای به بحث اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های امروز نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: اگر در عرصه اقتصادی بدون توجه به روابط خارجی بر توانمندی های داخلی تکیه کنیم، شعار اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب جامه عمل می پوشاند و مردم آثار آن را خواهند دید.

وی افزود: امیدواریم با اهتمام جدی دولتمردان مردم بتوانند در سال آینده شعارهای اصلی و راهبردی اقتصاد مقاومتی را عملی و جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه ایلام با اشاره به فرا رسیدن 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرد: نهظت ملی شدن صنعت نفت از حوادث مهم در تاریخ سیاسی ملت ایران است که با محوریت روحانیت و شخص آیت الله کاشانی به ثمر نشست اما در اواسط راه و با نفوذ عوامل غرب گرا در زمان نخست وزیری مصدق زمینه شکست این نهظت فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تبعیت از رهبری نیز یکی دیگر از شاخصه های مهم سید احمد خمینی بود اگر ایشان در قید حیات بودند انقلابی ترین و برخورد را با سران فتنه داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی شرکت زین بافت شهرک صنعتی ایلام و بیکار شدن کارگران آن اشاره کرد و افزود: می طلبد مدیریت ارشد استان پبگیری رفع مشکلات این شرکت و کارگران آن باشد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.