شکست استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان

تیم های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان کریمی به پایان رسید.

شکست استقلال خوزستان مقابل صنعت نفت آبادانبه گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان، امروز در دیداری تدارکاتی در استادیوم غدیر اهواز مقابل هم رفتند که در پایان شاگردان کریمی موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 به‌ پیروزی برسند.

نیمه نخست این بازی با یک گل به‌سود استقلال خوزستان تمام شد اما شاگردان کریمی در نیمه دوم با گل‌های علی صلاح مهاجم عراقی و علی هلیچی مدافع راست اهوازی از میزبان پیش افتادند. در ادامه این نیمه، گل حسن بیت‌سعید که با اعتراض بازیکنان صنعت‌نفت به کمک‌داور همراه بود، نتیجه بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و آبادانی‌ها در دقایق پایانی به یک ضربه پنالتی دست یافتند و محمد شادکام گل برتری صنعت‌نفت را وارد دروازه استقلال خوزستان کرد.

تمرینات تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان از فردا به مدت چهار روز تعطیل خواهد شد و بازیکنان این دوتیم بعد از سپری کردن مرخصی نورزی در دور جدید تمرینات حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار