ساری؛

دشمنی با آمریکا فراموش نشدنی است

دشمنی آمریکا، دشمنی راهبردی با نظام جمهوری اسلامی ایران است و نمی‎توانیم از این نوع دشمنی صرف‌نظر یا فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیتالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در آخرین خطبه نماز جمعه سال 95 مرکز استان با بیان اینکه فراموش نکنیم که دشمنی آمریکا، دشمنی استراتژیک با نظام است و نه تاکتیکی گفت: اگر ایران کوتاه بیایید، آمریکا کوتاه نمیآید، لذا نمیتوانیم از دشمنی آمریکا صرف‌نظر کنیم.

وی افزود : با توپ، تفنگ و فشنگ که نمی‌شود اسلام کرد، باید ریشه دزدی و خیانت، هوس‌ها، مقامخواهیها و زیادهخواهیها را از بین برد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین صفات مسؤولان نظام اسلامی باید عدالت باشد یعنی یک نیروی بازدارنده نفسانی در خود آنها باشد که گناه، تقلب، رانتخواری و سوءاستفاده نکند.

امام جمعه ساری گفت : آنهایی که به‌سرعت دنبال مقام میروند و میخواهند یک پست و پیشوندی داشته باشند، اینها کارهای نظام را معطل می‌کنند.

آیتالله طبرسی افزود :اقتصاد مقاومتی باید همراه با فرهنگ و مدیریت انقلابی، جهادی و خداپسند باشد، نه اینکه آسمان و ریسمان، روابط و عجز و ناله در میان باشد تا پست و مقامی را بگیرد، این‌طور پست گرفتن خیلی برای جامعه مفید نیست.

وی گفت : همواره مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را گوشزد میکردند و اینکه اقتصاد مقاومتی باید در اقتصاد و عمل باشد، اما این خوب نیست که در آستانه نوروز برخی مردم برای سفره عید و خرید خود اینگونه مستأصل باشند.

وی افزود : بازار خرید عید امسال با مشاهداتی که انجام شد، بازار خوبی نبود، دولت به حد توان و میسور توانست کشور را سر پا نگه دارد اما آن توقعی که مقام معظم رهبری مد نظر داشتند، باید محقق شود تا سال موفق و همراه با اقتصاد مقاومتی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار