زنجان؛

صله ارحام سنت نیکوی ایام نوروز

خطیب نماز جمعه ی زنجان گفت:با نو شدن روزها باید کینه ها را از خود دور کنیم که صله ی رحم یکی از بهنرین سنت ها برای دور کردن کینه هاست.

صله ارحام سنتی نیکوی ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : آغاز و پایان سال 95 با روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان بود که این باعث برکت سال شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان تکریم نقش زنان از سوی پیامبر اکرم (ص) گفت : روایات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد زندگی حضرت زهرا (س) مملو از کرامت بود .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه روز مادر و روز زن فرصتی ارزشمند برای تکریم آنان است افزود : راضی نگه داشتن مادران از خود موجب رستگاری و رفع مشکلات می شود واحترام به مادران همواره مورد تاکید اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به نزدیکی ایام نوروزبه صله ارحام اشاره کرد وافزود:همانطور که روزها نو می شوند باید تلاش کنیم کینه ها را نیزازخود دور کنیم وسنت زیبای صله ارحام را به جا آوریم.

خطیب جمعه زنجان در ادامه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت : تقوای الهی بهترین پس انداز و توشه برای روز سخت حساب و کتاب در آخرت است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به سالروز آغاز عملیات فتح المبین افزود : در مجامع بین المللی ایران با قدرت تمام و سربلندی ایستاده و این نتیجه خون شهدا بصیرت مردم ، رهبری های حکیمانه رهبری است.

خطیب جمعه زنجان همچنین ولادت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی رانیز تبریک گفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.