الهه منصوریان: شهربانو فردا از بیمارستان مرخص می شود

قهرمان ووشوی جهان گفت: وضعیت جسمانی شهربانو خوب است و فردا از بیمارستان مرخص می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو منصوریان، قهرمان ووشوی ایران و جهان در سبک ساندا، به دلیل حمله قلبی در ICU بیمارستان سمیرم اصفهان بستری شد. به همین منظور گفتگویی با الهه منصوریان خواهر ووشوکار کشورمان داشتیم:
 
الهه منصوریان در خصوص وضعیت جسمانی شهربانو بیان کرد: وی در قفسه سینه اش احساس درد شدیدی داشت که در نهایت منجر به حمله قلبی شد و چون شهربانو تحت نظر فدراسیون پزشکی ورزشی است و سابقه بیماری قلبی نداشت باعث شد مشکل خاصی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: خوشبختانه زمانی اتفاق افتاد که شهربانو بیدار بود و در کنار دوستانش حضور داشت و همین موضوع باعث شد که سریع به بیمارستان منتقل شود. اگر شهربانو در خواب بود ممکن بود اتفاقات بدتری رخ دهد و اکنون خوشحالم که با پیگیری به موقع پزشکان شرایط جسمانی شهربانو بسیار خوبی است.

منصوریان افزود: تمام آزمایشات لازم در مورد وضعیت قلب خواهرم انجام شده و در حال حاضر وی مشکل خاصی ندارد و به احتمال زیاد وی امروز را هم در بیمارستان حضور دارد و فردا مرخص می شود.

وی درباره ادامه ورزش و تمرینات شهربانو منصوریان عنوان کرد: هنوز پزشکان صحبت خاصی در این مورد با ما نداشتند و در صورتی که نیاز به آزمایشات بیشتری باشد به تهران می آییم و پس از بررسی در مورد ادامه ورزش و تمرینات شهربانو با نظر پزشکان تصمیم خواهیم گرفت.

منصوریان در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مردم عزیز کشور که برای سلامتی شهربانو دعا کردند تشکر می کنم و برای همه سالی پر از موفقیت و سلامتی آرزو می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.