ساری؛

پیام مشترک نوروزی نماینده ولی فقیه و استاندار

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیامی مشترک نوروز، سرآغاز اعتدال، تدوام زيبايی ها و رويش ها را به مردم استان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آيت الله طبرسی، نماينده مقام معظم رهبری دراستان و امام جمعه ساری و دكتر ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن سال 1396 شمسی پيام تبريك مشتركی صادر كردند.

در این پیام آمده است : بهار، آيينه دار جمال خدواند متعال، انعكاسی از رستاخيز موعودِ قرآن كريم و هنگامه نو به نو شدنِ حيات با جلوه هايي بديع، پرتلالو و تفكر برانگيز از قدرت لايزال پروردگار سبحان است.

 بهار و نوروز 96، عيد باستانی مردم ايران اسلامی كه ميزان و سرآغاز اعتدال و تدوام زيبايی ها و رويش هاست با ميلاد فخر و سرور بانوان عالم،  دخت گرامی پيامبر مهر و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد رسوال الله (ص) و روز زن مقارن شده است و مشام جان را با بوی عطر آگين سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) خوش می نمايد.

سالی كه گذشت در سايه رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالي ) و طرح شعار و راهبرد رهايی بخش اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تلاش و مجاهدت دولت و ديگر قوای كشور سالی پرعزت برای مردم انقلابی و سربلند ايران اسلامی بود كه اوج تبلور آن را در راهپیمایی 22 بهمن شاهد بوده ايم.

در استان مازندران نيز طی سال 95 اقدامات موثری در راستای توسعه زيرساخت ها بويژه راه های مواصلاتی، تلاش برای اتمام طرح های نيمه تمام از جمله طرح های بهداشتی ، درمانی، آموزشی، مخابراتی و ورزشی اهتمام برای كاهش آسيب های اجتماعی، تكريم ارباب رجوع و توسعه دولت الكترونيک، توزيع بسته رونق توليد در جهت توانمند سازی واحدهای توليدی –  صنعتی، تقويت اشتغال در شهرها و روستاها، اجرای طرح سرشماری نفوس و مسكن، تلاش برای اجرايی كردن منويات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در حوزه ساست های اقتصاد مقاومتی صورت پذيرفته است.

اقتصاد مقاومتی يك فرهنگ است و تحقق بند بند آن در عمل، نيازمند تلاش و مديريت جهادی و تداوم در پيگيری هاست و تعامل و همكاری همه قوا، سازمان ها، نهادها و آحاد مردم جامعه است، در اين راستا انتظار می رود پيرو تاكيد رهبر معظم انقلاب، همه قوای محترم و اركان دولت در آينده با عزم و اراده ای راسخ تر در اين مسير گام بردارند.

سال 95 با حوادث تلخ و شيرين سپری شد كه از آن جمله بايد به درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اشاره كرد كه انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت و یاد و خاطره آن يار سفر كرده تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

اين جانبان، ضمن گرامی داشت ياد و خاطره شهدای گلگون كفن ايران اسلامی ، 10400 شهيد والامقام استان مازندران و شهدای عزيز مدافع حرم، حلول سال 1396 خورشيدی و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است را به تمامی هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده، از آستان خداوند تبارك و تعالی، سالی سرشار از برکت و معنویت و سلامت و بهروزی را مسئلت داریم.

آیت الله طبرسي                                                                                                                                                                     ربيع فلاح جلودار

نماينده ولي فقيه در استان                                                                                                                                                     استاندار مازندران

و امام جمعه ساری

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.