دیدار جمعی از پزشکان با شهید زنده لرستان + تصاویر

جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با شهید زنده لرستان سید نورخدا موسوی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شامگاه پنجشنبه جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص استان لرستان و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان با سیدنورخدا موسوی شهید زنده و جانباز صددرصد لرستانی دیدار کردند.
 
سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در این دیدار وجود سید نور خدا موسوی این جانباز سرافراز  لرستانی را برای همه مایه نعمت و برکت دانست اظهار داشت: باید از خانواده این جانباز سرافراز که در نگهداری و پرستاری آن سنگ تمام گذاشته‌اند قدردانی کنم چرا که  نگهداری و پرستاری از این جانباز خوشنودی و رضای خداوند را به دنبال دارد.

دیدار جمعی از پزشکان با شهید زنده لرستان + تصاویر
 
ﻭﯼ افزود: در این دیدار پزشکان فوق تخصص، متخصص، جراح، پرستار و بنا به مشکلات سید نور خدا موسوی به وی خدمت‌رسانی کردند.
 
حجت‌الاسلام هادی گراوند معاون نماینده نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های پیامبر(ص) گفت: حضور پزشکان حاوی پیام‌های زیبایی از نوع قدردانی عملی از جان‌فشانی‌های این عزیز است که یک نوع معروف عملی و تکریم جایگاه ایثارگران، جانبازان و حضور در محضر سید بزرگوار است که سبب خانه‌تکانی دل می‌شود و خیلی برکات دارد.


دیدار جمعی از پزشکان با شهید زنده لرستان + تصاویر
 
حافظی همسر جانباز سید نور خدا موسوی گفت: بهترین لحظات زندگی من و فرزندانم لحظاتی است که کادر پزشکی به دیدار ما می‌آیند و چون ما بعد از خداوند بودن آقا سید را از پزشکان می‌دانیم.


دیدار جمعی از پزشکان با شهید زنده لرستان + تصاویر
 
سید نور خدا موسوی یکی از جانبازان سرافراز نظام مقدس اسلامی است که در درگیری با گروهک تروریستی عبدالمالک ریگی از ناحیه سر مجروح شد و اکنون 9 سال است که با 100 درصد جانبازی در کما به سر می‌برد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.