کشف بیش از 200 کیلوگرم تریاک در اولین روز اجرای طرح نوروزی

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان در یک عمليات موفق پلیسی، 202 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 قاچاقچي نيز دستگير شدند.

کشف بیش از 200 کیلوگرم تریاک در اولین روز اجرای طرح نوروزی به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  علی عارف نژاد فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در اولین روز اجرای طرح نوروزی و در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی این فرماندهی با کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را دارند موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود: ماموران پس از کار فني و اطلاعاتی شبانه روزی موفق به شناسایی خودرو های قاچاقچیان در محورهای فرعی شهرستان شدند و با سرعت عمل بالا موفق به متوقف کردن سوداگران شدند. 

عارف نژاد ضمن اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی در این زمینه، گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان 202 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تزیاک را کشف کردند. 

فرمانده انتظامي شهرستان زاهدان در پایان از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح های نوروزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان عزیز در سال جدید شاهد ارتقا روز افزون نظم و امنیت و کاهش بیشتر جرایم باشیم.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.