قزوین؛

صدا و سیمای مرکز قزوین همراه با کاروان‌های راهیان نور

صدا و سيمای مركز قزوین در آستانه نوروز و همزمان با شروع سفركاروان های راهيان نور، برای انعكاس اين رويداد برنامه‌هايی تدارك ديده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سیمای مرکز قزوین، از طریق برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با خبرنگاران مستقر در نواحی مرزی و مراكز آبادان، ایلام، خوزستان حال و هوای مناطق عملياتی دفاع مقدس را انعكاس ميی دهد.
 
سیمای مرکز قزوین همچنین در ایام نوروز با پخش دو مستند «تا شکفتن» دوم فروردین و «خادم الشهداء» یازدهم فروردین ساعت ۱۵، حضور کاروان‌های راهیان نور شهر قزوین در مناطق عملیاتی را روایت می‌کند.
 
 شبکه قزوین همچنين در فواصل پخش برنامه های شبكه نیز از سرودها، نماهنگ ها و توليدات تلويزيونی و پخش گزارش‌های مرتبط به اين موضوع استفاده خواهد کرد.
 
رادیو قزوین نيز همزمان با ايام نوروز به كاروان‌های راهيان نور توجه ويژه‌ای دارد و در ويژه برنامه زنده «صدای بهار»ساعت 10صبح با مناطق عملياتی و پخش گزارش‌های مرتبط با اين موضوع ارتباط زنده برقرار می کند .
 
گزارشگر اعزامی رادیو قزوین نیز از محل ستاد استقبال از كاروان های راهيان نور و مسافران نوروزی به گفتگو با مسئولان ستاد راهيان نور و انعكاس برنامه های آنان خواهد پرداخت.
 
صدا و سیمای مرکز قزوین از ظرفیت رادیونما نیز در بارگذاری تصاویر کاروان های راهیان نور بهره می برد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار