خنثی سازی حملات گسترده تروریستی داعش در ترکیه

حملات تروریستی گسترده داعش در استانبول خنثی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، طرح اجرای حملات گسترده در استانبول خنثی شد و دو مظنون به وابستگی به گروهک تروریستی داعش بازداشت شدند.

پلیس ترکیه موفق شد طرح اجرای حملات گسترده در استانبول را خنثی و دو مظنون را به اتهام وابستگی به گروهک تروریستی داعش بازداشت کند. قرار بود دراین طرح، تروریست ها حملاتی را مانند هجومی که در شامگاه سال نو میلادی در استانبول اتفاق افتاد، بار دیگر دراین شهر اجرا کنند.

به گزارش شبکه اسکای نیوز عربی به نقل از خبرگزاری آناتولی، پلیس استانبول با یورش به محل سکونت مظنونان وابسته به گروهک تروریستی داعش در منطقه "کاغیثین" در بخش اروپایی این شهر، دو مظنون ازبکی را بازداشت کند.

به گفته پلیس، این دو مرد آماده می شدند تا حملات گسترده ای را مشابه آنچه که در شب سال نو میلادی در باشگاه شبانه رینا اتفاق افتاد، اجرا کنند. در حمله تروریستی داعش به باشگاه شبانه رینا 39 نفر کشته شدند. بیشتر کشته شدگان از اتباع خارجی بودند.

در این عملیات، پلیس موفق شد مقادیری سلاح، از جمله تفنگ های کلاشینکف، تجهیزات جنگی به همراه 500 گلوله و همچنین اسنادی متعلق به گروههای افراطی کشف و ضبط کند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار