اصفهان؛

انجام ۲۰ فرآیند انتخاباتی قبل از برگزاری انتخابات در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز بابیان اینکه در برگزاری انتخابات 20 فرایند قبل از روز رأی‌گیری انجام می‌شود بر رعایت حق‌الناس در این فرایندها تأکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی  امروز در جلسه شورای اداری نطنز اظهار کرد: در آستانه برگزاری دو رویداد مهم دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان قرار داریم و ما طبق منویات مقام معظم رهبری و همچنین تأکیدات ریاست جمهور، وظیفه ما برگزاری سالم و قانونی و پرنشاط انتخابات هستم و این نوید را به همه مردم ایران که همه مجریان انتخابات و رأی مردم را در نظر دارد.

وی افزود: برای داشتن یک انتخابات آرام و پرنشاط باید 3 معیار امانت‌داری و رعایت اصل بی‌طرفی، اخلاق‌مداری و قانون مداری را سرلوحه تمام فعالیت‌های خود قرار دهیم و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم که شاهد یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم باشیم.

فرماندار شهرستان نطنز بابیان اینکه در برگزاری انتخابات 20 فرایند قبل از روز رأی‌گیری انجام می‌شود بر رعایت حق‌الناس در این فرایندها تأکید کرد؛ در نظام جمهوری اسلامی ایران در سی‌وهشت سال تمام انتخابات به‌صورت قانونی و سالم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در آمار و سرشماری در انتخابات موردتوجه قرار می‌گیرد، گفت: در دوره گذشته در بخش مرکزی 3 روستا حدنصاب شهرستان به حدنصاب شورا نرسیده و نتوانستند از نظر قانونی شورا تشکیل دهند و این دوره هم 2 روستا با توجه به اینکه آمار آن‌ها کمتر از 20 خانوار است نمی‌توانند شورا داشته باشند.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار