ساری،

امضای تفاهم نامه بهبود بهداشت و اجرای طرح فاضلاب در مازندران

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: سند توافقنامه بهبود وضعیت بهداشت شهرهای مازندران و اجرای طرح های فاضلاب در ۵ شهر اولویت دار استان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ذاکری با اشاره به لزوم اجرای طرح های فاضلاب در این استان افزود: با توجه به کمبود اعتبارات و به منظور برخورداری مشترکین مازندران از طرحهای فاضلاب، پیگیرهای لازم برای دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی برای شهرهای قائمشهر، آمل، محمودآباد ، تنکابن و رامسر انجام شد.

وی گفت: در این راستا کارشناسان این بانک طی مطالعات و بازدیدهای فنی از طرح های فاضلاب در شهرهای مختلف مازندران با پرداخت تهسیلات به مبلغ ۲۸۱ میلیون یورو موافقت کردند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه سند توافقنامه بهبود وضعیت بهداشت شهرهای مازندران و اجرای طرحهای فاضلاب در ۵ شهر استان بین این شرکت و نمایندگان بانک توسعه اسلامی با حضور کارشناسان و مسئولان شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در تهران به امضاء رسید، افزود: این سند بابت اجرای شبکه و خط انتقال و ایستگاه پمپاز فاضلاب و مدول اول تصفیه خانه فاضلاب در این شهرها و تحت پوشش قرار دادن جمعیتی متناسب با ظرفیت مدول اول تصفیه خانه امضا شد.

ذاکری، زمان پرداخت این تسهیلات را ۵ ساله عنوان کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرحها، در حدود ۴۵۷هزار نفر از جمعیت مازندران تحت پوشش طرحهای فاضلاب قرار می گیرند.

وی از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با نمایندگان بانک توسعه اسلامی، شرکت آب و فاضلاب کشور و مهندسین مشاور خبر داد و افزود: نتایج این جلسات به امضای سند توافقنامه منجر شد.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، گفت: با سرعت گرفتن اجرای طرحهای فاضلاب در این استان و با همکاری مشترکین در نصب انشعاب فاضلاب امید است به حفظ محیط زیست کمک شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار