ورود بیش از ۳۸۵ هزار نفر زائر و مسافرنوروزی به مشهد

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ۳۸۵ هزار و ۱۰۳ نفر زائر روز گذشته به مشهد مقدس وارد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد رشد دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار ورودی مسافران در ۲۵ اسفند ماه به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، ۳۲ هزار و ۶۹۰ نفر بوده است که سهم ۸. ۵ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش دارد.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در روز گذشته را ۱۳ هزار ۵۰ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد افزایش دارد و ۳. ۵ درصد از کل مسافران ورودی در این روز را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی در ۲۵ اسفند ماه سال جاری را از مجموع مسافران، پنج درصد اعلام کرد و افزود: ۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر در روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۳۴ درصد کاهش دارد.

فروزان گفت: ۳۸۵ هزار و ۱۰۳ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه‌ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۳ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته شش درصد رشد دارد.

انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.