اردبیل؛

برخورداری 165 هزار مددجوی اردبیلی از سبد غذایی

مدیر اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در طول فعالیت دولت یازدهم ۷ دوره سبد غذایی بین ۱۶۵ هزار مددجوی زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی یزدانی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی استان اردبیل اظهار داشت: در طول فعالیت دولت یازدهم هفت دوره سبد غذایی بین 165 هزار مددجوی زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) استان اردبیل توزیع شده است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های شورای سلامت و امنیت غذایی استان با هدف تامین نیاز اساسی مددجویان و نیازمندان در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم از این طریق شاهد برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های آنان باشیم و نیاز غذایی اقشار کم‌درآمد را کاهش دهیم که این موارد از اهداف اصلی بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) محسوب می‌شود که امیدوارم به طور کامل تحقق یابد.

مدیر اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در راستای تامین سلامت غذایی دهکهای پایین جامعه به ارزش 35 میلیارد ریال سبد غذایی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان توزیع شده است که امیدواریم با همکاری و مشارکت خیران بتوانیم گامهای موثری در این زمینه برداریم.

یزدانی بیان کرد: اگر بتوانیم امنیت غذایی افراد نیازمند را برطرف کنیم به طور حتم شاهد کاهش بسیاری از مشکلات در سطح جامعه خواهیم بود که در این زمینه خیران نقش ویژه‌ای دارند و می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کنند که امیدواریم با استفاده از همکاری و مشارکت آنان بتوانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی تصریح کرد: کمک به افراد نیازمند و قشر کم‌درآمد جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید برای تحقق این اهداف تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشیم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم تا بتوانیم از این طریق افراد نیازمند جامعه را به مرحله خودکفایی و استقلال برسانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.