ساری،

کیفیت کالا، رمز بقای بنگاه های اقتصادی است

بنگاه اقتصادی جلب رضایت مندی مشتریان و بالا بردن کیفیت کالا و خدمات را باید سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در همایش تجلیل از واحد های برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان مازندران گفت: تمام متولیان و مسئولین علاقمندند که بنگاه های تولیدی موفق باشند چرا که این مساله ضمن آنکه می تواند نیازهای کالایی کشور را بر طرف کند باعث ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهد شد.

وی  به دغدغه شرکت های تولیدی برای بقا و ماندگاری در عرصه رقابت های اقتصادی اشاره کرد و افزود: فروش، رمز و راز بقای شرکت هاست و فروش بیشتر زمانی محقق می شود که رضایتمندی مشتری و افزایش کیفیت کالا از سوی واحد های تولیدی مد نظر قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون بسیاری از کالاهای ایرانی به لحاظ کیفیت هم تراز محصولات مشابه خارجی می باشند، گفت: این زیبنده نیست که شاهد تبلیغ کالای خارجی در سطح کشور باشیم.

محمدپور افزود: واحد های تولیدی در ارائه خدمات پس از فروش باید خودشان را به جای مصرف کنندگان تلقی کنند چرا که با داشتن این باور قطعا افزایش بیشترکیفیت کالا را شاهد خواهیم بود.

یادآور می شود در پنجمین همایش تجلیل از واحد های برتر حامی حقوق مصرف کنندگان از 25 واحد تولیدی و خدماتی با حضور استاندار مازندران، معاون سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور و مسئولین استانی و کشوری تجلیل شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار