ایلام؛

راه اندازی قرارگاه نوروزی در استان

قرارگاه نوروزی ستاد خدمات سفر استان ایلام روز پنجشنبه راه اندازی و با برگزاری مانوری، آمادگی خود را برای استقبال از میهمانان نوروز 96 در این استان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازایلام،استاندار ایلام در حاشیه برگزاری راه اندازی قرارگاه نوروزی با اشاره به طبیعت بکر و زیبا، توانمندی ها، آثار و مناطق گردشگری تاریخی و طبیعی این استان گفت: آماده میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی هستیم.

محمدرضا مروارید اظهار کرد: با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های اجرایی و خدماتی در سطح استان امنیت کامل در ایام تعطیلات نوروز فراهم است.

وی با تقدیر از تلاش های نیروهای انتظامی و دستگاه های امنیتی استان در تامین و برقراری امنیت افزود: نیروی انتظامی استان در برقراری امنیت به خوبی درخشیده و با حضور به موقع خود نظم و امنیت پایدار را در ایام تعطیلات نوروز برقرار می کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: بر اساس نظر سنجی های انجام گرفته در سطح کشور اکثریت مردم (83 درصد) رضایت کاملی از خدمات نیروی انتظامی دارند و این نشان دهنده تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم این نیرو است.

مروارید از آمادگی امکانات و ظرفیت های استان برای پذیرایی مناسب از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و یادآور شد: باید تلاش کنیم تا رضایتمندی هر چه بیشتر میهمانان را در مدت اقامت شان در استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برقراری هماهنگی و آمادگی کامل همه دستگاه های خدمات رسان جهت استقبال شایسته و در خور استان از مهمانان نوروزی گفت: همه دستگاه ها بایستی همکاری لازم جهت تامین نیازمندی های خدماتی مسافران، ایمنی تردد و کنترل ترافیک، اسکان و دیگر موارد مرتبط را اشته باشند.

استاندار ایلام اضافه کرد: باید با همکاری، برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه های آسایش و آرامش بیش از پیش گردشگران و میهمانان نوروزی را فراهم کنیم تا با خاطره ای خوش و خوب بعد از تعطیلات این استان را ترک کنند.

فرمانده انتظامی ایلام نیز از برقراری کامل نظم و امنیت در ایام نوروز در این استان خبر داد و گفت: تمامی یگان های انتظامی در استان از امروز تا پایان 15 فروردین سال 96 در آماده باش کامل هستند تا امنیت مردم استان و مسافران نوروزی را در این ایام فراهم کنند.

سردار نورعلی یاری از استقرار 22 ایستگاه سیار پلیس در مراکز تفریحی و گردشگری استان نیز در این ایام خبر داد و افزود: 11 ایستگاه بازرسی و کنترلی موقت و دائم در ورودی و خروجی های استان دایر شده است.

وی تاکید کرد: بیش از یک هزار و 100 نفر از نیروهای پلیس در قالب طرح انتظامی و ترافیکی در ایام تعطیلات نوروز 96 بکار گرفته شده اند که علاوه بر این تعداد یک هزار و 450 نفر نیز اضافه بر توان عادی در حالت آماده بسر می برند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به بکارگیری 70 تیم پلیس راه و راهور و 15 تیم موتوری و کنترل ترافیک در سطح استان یادآور شد: حفظ امنیت و آرامش خانواده‌ها و مسافران نوروزی اولویت کاری در طرح نوروزی نیروی انتظامی است.

استان ایلام با بیش از یک هزار و 500 اثر تاریخی و طبیعی، سال گذشته پذیرای چند صد هزار گردشگر بومی و غیر بومی بود و حدود 400 هزار نفر شب در مناطق اقامتی این استان اسکان داده شدند که امسال این ظرفیت به 450 هزار نفر شب رسیده است.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.