اعلام ظرفیت اعتکاف اساتید دانشگاه‌های تهران/ اساتید هیات علمی در الویت قرار دارند

مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس از اعلام ظرفیت اعتکاف اساتید دانشگاه‌های سطح شهر تهران خبر داد.

اعلام ظرفیت اعتکاف اساتید دانشگاه‌های تهران/ اساتید هیات علمی در الویت قرار دارند
حجت الاسلام فلاح رفیع مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اعتکاف اساتید دانشگاه‌های تهران در دانشگاه تربیت مدرس با شرکت ۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه‌های استان تهران و دانشجویان و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود که ثبت نام از ابتدای اسفند ماه بوده است.
 
وی ادامه داد: برنامه‌های سال ۹۶ بسیار متنوع، پربار و معنوی است به همین منظور از حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت الاسلام پناهیان برای حضور در جمع معتکفین دانشگاه تربیت مدرس دعوت کردیم که به سخنرانی و بیان نکات معنوی اخلاقی بپردازند.
 
مسئول نهاد دانشگاه تربیت مدرس افزود: دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها را نمی‌توانیم برای پذیرش در دانشگاه تربیت مدرس ثبت نام کنیم چرا که دانشگاهیان و کارمندان خود دانشگاه نیز با اساتید حاضر در مراسم حضور پیدا خواهند کرد و ظرفیت مسجد دانشگاه بسیار محدود است و گنجایش پذیرش بیش از ۴۰۰ نفر را نخواهیم داشت.
 
حجت الاسلام فلاح رفیع یادآور شد: فقط اساتید هیات علمی ابتدا در الویت ما قرار دارند و اگر ظرفیت پر نشده باشد محدودیتی برای دیگران نخواهیم داشت و حق التدریس و دیگر اساتید دانشگاه‌های تهران نیز می‌توانند در بین معتکفین دانشگاه تربیت مدرس حضور داشته باشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار