مهدیشهر؛

اعزام مبلغ در ایام ولادت حضرت زهرا (س) به مهدیشهر

در ایام میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره)، 30 مبلغ ومبلغه به محافل فرهنگی،دینی و آموزشی مهدیشهر اعزام می شوند.

اعزام مبلغ در ایام ولادت حضرت زهرا (س) به مهدیشهر
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ یدالله رضاپور مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: با توجه به آمار و اطلاعات مبلغین ثبت شده در سامانه سجام سازمان تبلیغات اسلامی، تاکنون تعداد ۲۵ مبلغ و ۵ مبلغه آمادگی خود را برای اعزام در ایام میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره)، اعلام کرده اند.

یدالله رضاپور افزود: مبلغین ثبت نام شده از تاریخ 27 تا 30 اسفند سال جاری به مدت ۴روز به مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی جهت اقامه نماز جماعت و بیان احکام و معارف دینی اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: مبلغین می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی سجام به نشانی www.sajam.ir و وارد کردن مشخصات خود، آمادگی خود را برای اعزام در این ایام اعلام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر هم از اعزام بیش از ۱۲ روحانی و مبلغ به همراه خانواده به راهیان نور خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی تقوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: راهیان نور یک کار عظیم فرهنگی در کشور است و همه بخش‌های جامعه در این اردوها دخیل هستند.

حجت الاسلام مصطفی تقوی افزود: رسالت ما در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر اعزام مبلغان همراه کاروان راهیان نور است و در این راستا دقت شد تا از طلاب جوان به همراه خانواده جهت اعزام راهیان نور وبه منظور تبین معارف دینی و برکات طلایی دوران دفاع مقدس انتخاب شوند.

وی  با اشاره به تامین وتولید محتوا برای مبلغین، اظهار داشت: این اداره کتب مربوط در خصوص راهیان نور و دفاع مقدس را تهیه و ارائه کرده تا مبلغین بتوانند فرهنگ ایثار و شهادت را برای آحاد زایران به‌ ویژه جوانانی که آن ایام را درک نکرده‌اند بازگو و این مهم را برای آنان نهادینه کنند.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.